środa, 26 grudnia 2012

Hey !

Dziś chodziłam znowu z kolędą . Te dwa dni świąteczne bardzo szybko minęły . Kolędować jest bardzo fajnie , Ci co np . jeszcze tego nie robili powinni chociaż raz spróbować nie chodzi o pieniądze , ale o zajęcie czasu czy pogadanie między sobą , gdy idzie się do innego domu . My np . wczoraj mieliśmy dużą dawkę historycznej wymowy o mojej rodzinie czy o bliskich innych kolędników . Szkoda , że to już koniec świąt . ale mimo to zbliżamy się wielkimi krokami do sylwestra ja np . nie obchodzę go hucznie , bo nie jestem miłośniczką jego , ale mimo to jest to fajne święto . Chciałam bardzo podziękować za przekroczenie liczby 500 wyświetleń jest to dla mnie ważne pewnie już to słyszeliście , ale lubię to powtarzać , bo fajnie jest , gdy ktoś czyta twojego bloga czy dodaje komentarze , których nie oczekuję , choć są miłe . Jutro będą śmieszne zdjęcia , ale nie powiem jakie żebyście mieli niespodziankę .

To ja już kończę ! Pa ! Pa !

A wasze świąteczne przeżycia ?

1 komentarz:

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥