czwartek, 29 listopada 2012

Hey!

                Dziś uczę się wiersza na poniedziałek , pod tytułem: " Powrót do Domu " - Adama Mickiewicza , i  zadziwiająco dobrze mi idzie , ale wole nie zapeszać więc zmienię temat . A więc nareszcie jutro wyniki konkursu rysowniczego temat : sytuację związane z pożarem  ( życzcie powodzenia ) . Nadal przypominam o wysyłaniu linków swoich blogów ,  w sobotę będzie kolejna lista prze ze mnie  polecanych blogów więc zachęcam .Jak na razie nie dodaje swoich zdjęć , ale w najbliższym czasie postaram się dodać , więc się nie zniechęcajcie =) Okey muszę spadać jutro  napisze wyniki mojego konkursu pożarniczego , i postaram się dodać notkę tematyczną . Pa ! Pa !

A wam jak minął dzisiejszy dzień  ? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥