sobota, 27 kwietnia 2019

Skradzione chwile...

Hey!


I tak kochani, nadszedł czas kiedy nie pisze do Was już uczennica liceum, a jego absolwentka! Ojejku, jak to dumnie brzmi.  I mogłabym rzec, że nie pozostaje mi nic innego jak cieszyć się wolnością, ale to tylko ulotna i jakże złudne nadzieja. Przede mną widmo maturalnych zmagań, do których chcę i pragnę jak najlepiej się przygotować.
Przez miesiące, ba, lata nauki towarzyszyło mi przeświadczenie jak ważny jest to egzamin. Teraz, oczekując na rozwój wydarzeń i topniejące dni wszystkie takie aspekty schodzą na dalszy plan. Liczy się tylko to czy otwierając maturalny arkusz będę czuła się pewnie, a pozyskane wiadomości - przydatne. Ahhh, oby tak było!


W natłoku przygotowań nie marzę o niczym innym, jak każdego dnia ukraść parę, cennych chwil tylko i wyłącznie dla siebie. Niejednokrotnie podkreślałam, że wtedy nawet błahe, sprawiające nam przyjemność czynności są nieocenione. Dlatego by zachować świeżość umysłu i ducha istotna jest regeneracja. Ja odzyskuję siły i motywację zaglądając na Wasze blogi, pisząc kolejnego posta, ćwicząc bądź obcując z naturą.
Obecnie na dworze jest niezmiernie inspiracyjnie, a każde kwitnące drzewo cieszy nasze oczy. Kwiaty to bez wątpienia kompan kobiety, o czym co raz się utwierdzam. Doceniajmy kochane ich piękno i wyjątkowość!



Wczoraj bardzo zależało mi na zrobieniu zdjęć do dzisiejszego posta. Po świętach potrzebowałam chwili oddechu; dlatego zwlekałam z tym tak długo. Myślę, że efekty są całkiem godziwe.





Stylizacje częściowo tworzą moje nowe zdobycze - legginsy z internetowego sklepu Bensini.pl
Spostrzegawczy czytelnicy zapewne przypominają sobie inną, kwietniową notkę, w której prezentowałam już rzecz z owej strony. "Chmurkowa bluzka" - bo tak ją nazwałam, spotkała się z pozytywnym odzewem z Waszej strony. Zainteresowanych zapraszam do przejrzenia posta, a leniwych dodatkowo odciążam zamieszczając odnośnik - Mieć głowę w chmurach...


O idei strony już Was informowałam, jednakże nie stoi nic na przeszkodzie, by jeszcze raz pokrótce przybliżyć najważniejsze zagadnienia. 
Bensini.pl oferuje odzież damską, ciążową i dziecięcą. Kształtujący się asortyment podąża za obecnymi trendami nie odstępując na krok popularnym markom. To właśnie zaangażowanie i baczne śledzenie wymagań i gustów kobiet wyodrębniło w ofercie prawdziwe perełki, których stałam się posiadaczką. 


Dodatkowymi profitami są: WYSYŁKA DO 2 DNI I DARMOWA DOSTAWA POWYŻEJ 200 ZŁ







LEGGINSY DAMSKIE ROKSANA (KLIK)



Pierwsze legginsy widnieją w trzech wariantach kolorystycznych. Odcień, na który się zdecydowałam w ofercie uzupełnia także wariant ciemnej i jasnej szarości. Imitujące jeans na pewno zapewniają fajną alternatywę klasycznych spodni, po które nie zawsze mam chęć sięgać.

Łatwość skomponowania góry na pewno uszczęśliwi wszystkie posiadaczki owego modelu. Ja zdecydowałam się na prostą bazową koszulę i białe obuwie. Szaleństwo, szaleństwem, ale w tym momencie zależało mi by legginsy grały pierwsze skrzypce.

Producent informuje nas, że ich waga to zaledwie 210 g - nie sprawdzałam, aczkolwiek to prawda, legginsy są bardzo lekkie. To wpływa na naszą wygodę w noszeniu. Zapewnia Was na pewno nie poczujecie skrępowania ruchów i ściągania. 
Wysmuklające optycznie sylwetkę, poprzez przemyślaną idee podkreślają kobiece atuty i kształty.
Wysoka talia akcentuje biodra, natomiast szeroki pas modeluje brzuch i pośladki. Zakładając takie na pozór proste rzeczy jak legginsy możemy poczuć się niezwykle sexownie. Wychodząc na przeciw stereotypom udowadniamy, że legginsy to nie tylko odzież do chodzenia po domu czy do ćwiczeń. Należy, a nawet trzeba podkreślić, że mogą one stanowić część garderoby, którą śmiało możemy założyć do pracy, zakupy czy na spotkanie ze znajomymi. 


Na stronie można przeczytać, że w praniu legginsy zachowują się bardzo grzecznie. Kolor i rozmiar ma pozostać w nienaruszonym stanie nawet przy intensywnym użytkowaniu. Liczę, że tak też i jest. Na słowa potwierdzenia będę musiała zdecydowanie poczekać. 


DOSTĘPNE W SZEROKIEJ ROZMIARÓWCE










LEGGINSY DAMSKIE KLAUDIA (KLIK)



Moje zbiory uzupełnił także model występujący w klasycznej czerni, choć klasyka to słowo w tym przypadku użyte troszkę niepewnie. Delikatny nadruk kwiatów to subtelność i kobiecość - która doda naszej sylwetce dodatkowej lekkości. W połączeniu z niewyróżniającą się koszulką i bluzeczką możemy stworzyć zestawienie idealne. Nie trzeba się zbytnio rozwodzić, tutaj legginsy stanowią charakterystyczny akcent.

 Tak jak w poprzednim modelu legginsy posiadają pas, który wysmukla naszą sylwetkę. Dbałość o takie elementy jak niewyczuwalne szwy, wyprofilowany podkrój pupy czy bezuciskowa gumka gwarantują pełny komfort! Zresztą kombinacji materiałów to 95% bawełny i 5% lyckry - tutaj nie potrzeba więcej słów, te liczby mówią same za siebie.


 DOSTĘPNE  W SZEROKIE ROZMIARÓWCE




Dobrze, kochani będę uciekać do dalszej nauki. Życzę wszystkim udanego weekendu! Pa! Pa!




1. Jak tam nastroje w sobotnie południe?
2. Która stylizacja wpisuje się w Wasze gusta?
3. Czy znaliście internetowy sklep - Bensini.pl?




42 komentarze:

  1. bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem dopiero na początku licealnej drogi i do tego momentu, w którym ty jesteś jeszcze 2 lata, ale zdaję sobie sprawę z tego, jak szybko to zleci. Ze tych stylizacji, które pokazałaś najbardziej spodobała mi się stylówka z białą bluzką. O sklepie słyszę pierwszy raz, ale z chęcią przejrzę ich asortyment :D

    Pozdrawiam,
    Amelia

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę super wyglądasz na tych zdjęciach ! Miłego weekendu :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyglądasz na zdjęciach! :) Kocham chodzić w legginsach! Te Twoje również bardzo mi się podobają 😊 Pozdrawiam cieplutko 🙂

    OdpowiedzUsuń
  5. Też w tym roku ukończyłam liceum, z jednej strony pojawia się ta satysfakcja a z drugiej przerażenie życiem
    https://maaddami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. nie znam tego sklepu.Leginsy w drugim wydaniu podobają mi się bardziej :) Życzę powodzenia na maturze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi sie stylizacja 1 :) Taka delikatna :)
    Co do natury - sporo ludzi spieszy sie i nie ma czasu spojrzec z zachwytem na kwitnace kolorowe drzewa, kwiaty i krzaki. A szkoda, bo wiosna jest piekna i warto docenic te cudowna pore roku <3
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz świetne spojrzenie :D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia na maturze :) Ja ten czas wspominam świetnie mimo że wymagał ode mnie spoooro nauki i poświecenia.

    Zapraszam na nowy post. Będzie mi bardzo miło jeśli wpadniesz.
    Pozdrawiam ♥ Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też teraz skończyłam liceum, ale staram się nie stresować. Jednak wizja ustnych odpowiedzi mnie przeraża niemiłosiernie. Co do stylizacji to druga jakoś bardziej mi się podoba. Masz ładne oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna jest ta bluzka z pierwszej stylizacji, a Ty wyglądasz wspaniale w obu zestawach!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie się bardzo podobają zdjęcia ❤️

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje, teraz życzę jak najlepiej zdanej matury. Wszystkie stylizacje podobają mi się, z tego co czytam bardzo szybka wysyłaliśmy nigdy wcześniej nie słyszałam o tej stronie, ale jak już teraz poznałam to na pewno na nią zajrzę 😊

    OdpowiedzUsuń
  14. Ojej jak zazdroszczę już ukończenia licuem! Ja aktualnie uczę się w pierwszej klasie, a czas mi się bardzo dłuży. Stylizacja pierwsza zdecywonie w moim stylu, sklepu nie znałam.
    Miłego tygdonia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Leginsy bardzo mi się spodobały. Super look taki na luzie uwielbiam chodzić tak ubrana. Ślicznie wyglodasz

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie wyglądasz w tych stylizacjach. Bardzo ładne legginsy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie słyszałam o tym sklepie. Śliczne zdjęcia !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo podobaja mi sie stylizacje. I bardzo przyjemna sesja, czuć wiosne! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Maturę zdawałam dziesięć lat temu (rany, kiedy to zleciało?!)i doskonale pamiętam, jaki to był stres. Trzymam za Ciebie kciuki

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie znałam tego sklepu :) mi podoba się najbardziej pierwsza stylizacja :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zdaje sobie sprawę jaki stres towarzyszy przy egzaminach maturalnych. Życzę Ci jednak powodzenia i trzymam kciuki kochana :) bardzo ładnie wyglądasz, tego sklepu wcześniej nie znałam, maja ciekawe rzeczy :)
    Pozdrawiam,
    Byy-Aleksandra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Powodzenia! To tylko tak strasznie wyglada :)
    Super zdjęcia! Pierwsza stylizacja najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie lubię zakupów online :) Trzymam kciuki za maturę <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne zdjęcia! Gratuluję zdania liceum i trzymam kciuki za maturę :)
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. matura to nic:) zdasz i zapomnisz;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie znałam wcześniej tej firmy - mają szeroki asortyment! A co do matury- trzymam kciuki!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Trzymam kciuki i wierze że napiszesz ją jak najlepiej :) Świetne stylizacje, pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  28. You are so beautiful. I like your leggings.

    New Post - http://www.exclusivebeautydiary.com/2019/04/boucheron-quatre-eau-de-parfum_25.html
    Giveaway MAC Speak Louder Lipstick - http://www.exclusivebeautydiary.com/2019/04/mac-speak-louder-cremesheen-lipstick_1.html

    OdpowiedzUsuń
  29. Dziewczyno, jakie Ty masz piękne oczy! No napatrzeć się nie mogę.. :D powodzenia na "tym jakże ważnym i istotnym dla Twojej przyszłości" egzaminie! ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Egzaminy na pewno zdasz bardzo dobrze i będziesz zadowolona z wyników. Legginsy bardzo mi się podobają jak i cała stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Pierwsza para legginsów bardzo mi się podoba :*

    OdpowiedzUsuń
  32. Powodzenia na egzaminach :)
    Pierwsza para bardzo mi sie podoba

    makeupnoprofessional.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Ten pierwszy wzór legginsów jest super! Fantastyczne są i bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  34. Jakoś nie lubię robić zakupów online, ponieważ wolę iść zobaczyć na żywo jak mi podpasuje to kupujęjak nie to wychodzę i szukam w innych sklepach. Pozdrawiam :) jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  35. Kochana, to niech mOooc będzie z Tobą w takim razie :D
    powodzenia :D
    A jeśli wybierasz się na studia, to powiem Ci, że to najwspanialszy czas !! :)

    Ja niestety nie znam tego sklepu, ale chetnie poznam :)

    pozdrowionka :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥