czwartek, 16 maja 2013

Hey !



Dawno do was nie pisałam , aż w końcu znalazłam wolną chwilę w tym dosyć zabieganym tygodniu . Dziś będzie taki luźny post , o wszystkim po trochu . Tak jak już mówiłam ostatni tydzień był mega zabiegany , dziś nie byłam w szkole , a jutro mam sprawdzian z języka rosyjskiego , więc jak widzicie pech na całego . Któregoś dnia powiem , wam że mocno przyłożyłam się do planowania postów i kilkanaście pomysłów udało mi się wykombinować , będą to mniej więcej recenzje jak i outfity , więc szykujcie się na coś porządnego . =) Okey  to ja lecę się pouczyć . Pa ! Pa !





3 komentarze:

  1. Cześć! Od jakiegoś czasu obserwuję Twojego bloga. Chciałabym Cię zaprosić na mojego nowego, którego założyłam wczoraj. :)

    /p0li5h.blogspot.com
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja już nie mogę się doczekać tych postów :) Też zawsze sobie robię listę :)

    kawiarenka-balladyny.blogspot.com Skomentujesz>

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na recenzję ! :)

    manuelaa-nela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥