czwartek, 21 marca 2013

Hey !



Jak wam minął pierwszy dzień wiosny ? Pogodnie i wesoło ? Czu smutno i spokojnie ? Mi chyba bardziej smutno i wesoło  , ponieważ dzisiaj w szkole ogarnęła mnie taka wściekłość , że na prawdę szok . Nie wiem czy u was tak jest , ale u nas niektórzy nauczyciele nieprawidłowo oceniają . Dziś powinnam dostać 5- , a dostałam 4 + . Dla mnie to jest wielka różnica . Po prostu takie sytuacje jeszcze bardziej zniechęcają do szkoły i nauki . Drugą sprawą jest wiosna , mogła by być taka w naturze , a nie tylko kalendarzowa . Jedną dobrą wiadomością jest to , że kot o którym pisałam nie dawno , Franek , wrócił . Nie było go prawie tydzień i już na prawdę się martwiłam , ale dziś wrócił , wychudzony , ale wrócił , więc jest się czym cieszyć .
Jutro zorganizuje porządnego posta . A nie takie jak w dniach szkolnych , ale musicie mnie zrozumieć te lekcje i sprawdziany są meczące . A więc lecę . Pa ! Pa !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥