niedziela, 3 marca 2013

Hey !

Dzisiejsza niedziela była w miarę udana o 12:00 poszłam do kościoła , a potem oglądałam telewizję oraz grałam na komputerze . Dzisiaj również realizowałam plan mojego folderu przeznaczonego do zdjęć bloga , no i powiem , że zdjęć wyszło sporo . Miałam w planach pójść na spacer do lasu czy ogólnie się przejść , ale pogoda odmówiła posłuszeństwa , na dworze ziąb jak ............... wieje mocny wiatr słońce pojawia się od czasu do czasu i nie przewiduje na dzień dzisiejszy wiosny . Marzę tylko , aby nie pojawił się śnieg , bo chyba każdy ma go dość . Jutro szkoła i od razu na powitanie sprawdzian , albo raczej dłuższa kartkówka z języka polskiego . Ogólnie nie staram się na ten przedmiot , bo nie posiadam jakiejś sympatji do nauczycielki


 . Chodzę na polski bo muszę , można powiedzieć , że z małą niechęcią . Lekcję kończę o 14 : 00 , więc w miarę spoko . W środę jest wycieczka chyba na Hobbita postanowiłam nie jechać , ponieważ czytałam recenzje na internecie , no i muszę stwierdzić , że nie była doskonała . W skrócie to ten Hobbit podróżuje po świeci ma jakieś przygody i to tyle . Więcej można poczytać na stronach przeznaczonych do opisów tego filmu . Może notka pojawi się w tym dniu wcześniej , kto wie . No to z grubsza napisałam co u mnie się dzieje i co ma się dziać , więc spadam sobie przypomnieć na tą nieszczęsną kartkówkę . Pa ! Pa !

1 komentarz:

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥