piątek, 8 marca 2013

Hey !

Dziś dzień kobiet . Inni się na pewno z prezentów cieszą , ale ja się do tego grona nie zaliczam ( tak jak kilka znanych mi osób ) . Dziś w szkole dostałam bardzo stylowy prezent a jest to skarpetka . Juhu po prostu super prezent . Na pocieszenie był w niej słodycz , na pocieszenie . Teraz się zastanawiam czy powiesić nad łóżkiem czy koło łóżka , nie wiem muszę jeszcze to przemyśleć . Tak na serio jedną rzeczą  , która była jako taka lepsza to przedstawienie , które było dosyć fajne np . taniec do piosenki Ona tańczy dla mnie , czy przedstawienie , może było śmieszne no , ale w pewnych momentach nie zrozumiałe . Mimo to lekcje skończyliśmy wcześnie i nie mamy nic zadane . Ogólnie to nie mieliśmy lekcji tylko dwa w-f . Dziś spadł śnieg ,  szkoda bo w poniedziałek wtorek i środę było ciepło a dziś i wczoraj nie zachęcająco , aby wyjść na dwór czy wyjrzeć za okno . Nienawidzę takiej pogody ,  czemu nie może być ciepło ? Oj ile ja był dała za wiosnę . Dobra będę się zbierać . Powiesić tą skarpetkę xD Pa ! Pa !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥