sobota, 2 lutego 2013

Hey !

Dzisiaj było święto Gromnicznej więc miałam troszkę czasu na zrobienie zdjęć a oto one zapraszam do obejrzenia :













Dzisiaj również zostałam nominowana do The Versatile Blogger  przez awesome shadow ( KLIK ) . 

każdy nominowany blogger powinien wykonać kilka rzeczy :)
- podziękować nominującemu na jego blogu
- ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie
- nominować 10 blogów, które jego zdaniem na to zasługują
- poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów .


A oto 7 faktów o mnie , które macie w poniżej  : 

1 . Jestem miłośniczką pierogów . 

2 . Uwielbiam zwierzęta ( koty , psy )
3 . Boję i brzydzę się robactwa .
4 . Uwielbiam słodycze i chipsy , brak ich doprowadza mnie do szału .
5 . Lubie słychać muzyki .
6 . Uwielbiam zakupy ( odzieży , kosmetyków )
7 . Wpadłam w nałóg malowania paznokci . 

KONIEC !




Myślałam żeby zrobić odpowiedzi w filmiku , ale zrezygnowałam , ponieważ coś mi nie chce się przegrać . 

Lista blogów , które nominuję :

10 . http://aliswi995.blogspot.com/

No to ja już lecę . Pa ! Pa !

5 komentarzy:

  1. Fajny filmik.


    Obserwuję Twojego bloga i zapraszam do obserwacji mojego. Mam nadzieję, że się odwdzięczysz :).
    Oliwkaaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne fotki i słodki kociak;)0 Zapraszam do mnie:) http://loollagold.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. większość tych punktów opisują mnie xd\ \
    śliczne zdjęcia ; )
    zapraszam cytryndor.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. 7 - miałam tak w wakacje xd Teraz zbytnio nie mogę ponieważ szkoła itp ...
    Dzięki za nominację ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję nominacji, ale masz słodkiego kociaka w rogu :) Też nienawidzę robaków :((( W wolnej chwili zapraszam do mnie ourloveourpassion.blogspot.com :) Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥