poniedziałek, 14 stycznia 2013

Hey !

Zaczyna się męczący tydzień . Wiele sprawdzianów i kartkówek  Napisze wam po kolei dni i sprawdziany w nich występujące .

Poniedziałek (czyli dziś był spr . z ... ) - Polskiego z treści lektury , Przypadki Robinsona Kruzoe .
Wtorek (jutro ) - z Matematyki ( pola ) oraz z Przyrody ( życie w morzu i oceanie )
Środa - ( pojutrze ) - z Religii ( różne tematy ) i z J . angielskiego ( np .  small / big i deep itd . ) .
Czwartek ( dalsze dni ) -  z Historii ( coś o rzeczpospolitej , rozbiory )
Piątek ( również dalszy dzień ) - z  J . angielskiego ( jeszcze nie wiadomo , pani powiedziała wstępnie )

Dla mnie jest to dużo , nawet miałam nie robić notki bo się uczyłam , ale z drugiej strony są i tego pozytywne  strony np . potem nie będzie  ich aż tak wiele .  Nie wiem czy pisałam , ale pod koniec poprzedniego tygodnia pojawił się znowu śnieg , a może i pisałam już nie pamiętam , no ale bardzo się z tego powodu cieszę . Wczoraj przed pójściem do kościoła zrobiłam kilka zdjęć wstawię ze 3 i dziś kolekcję moich perfum
 , na ogół nie mam czasu ich używać , ale warto jakieś mieć . Okey no to zapraszam do zdjęć .








No to ja już lecę  . A przy okazji życzę wam powodzenia na sprawdzianach , które też wam wypadają w najbliższym czasie . No to . Pa ! Pa ! 



1 komentarz:

  1. dziękuję za odwiedziny ;)
    jesteś moim 30 obserwatorem <3
    ja także obserwuję ;3
    pozdrawiam :>

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥