niedziela, 13 stycznia 2013

Hey !


Wczoraj wieczorem zostałam nominowana do Liebster  Awards przez KLIK . Jest to konkurs , który pomaga w podwyższeniu obserwatorów czy liczby wejść  . 

Reguły  !

1. Jedna osoba Ciebie nominuje a ty nominujesz dalej 11 osób .
2 . Nie możesz zadać pytań osobie nominującej Cię .
3 . Odpowiadasz na 11 pytań .
4 . Wybierasz 11 osób , którym zadajesz pytania . 

A teraz pytania , które zadała mi Alex wraz z odpowiedziami .

1.  Jaki jest twój styl?

1 . Na razie nie kupuje ubrań w 1 stylu , próbuje szukać nowych , może ciekawszych    stylów .

2 . Ubrałabyś do szkoły dresy? 

2 . Czasem noszę dresy mam ich 3 pary , ale wolę leginsy  .

3 . Lubisz frugo?

3 .  Tak , lubię najbardziej zielone .

4 .Od kiedy przestałaś wierzyć w Św. Mikołaja?

4 . Przestałam wierzyć w wieku 8 , 7 lat .

5 .Co sądzisz o moim blogu?

5 . Jest fajny , ciekawy warty obserwacji czy częstego odwiedzania .

6 . Lubisz żelki?

6 . Zależy jakie smaki .

7 . Co sądzisz o swojej figurze?

7 . Moim zdaniem jestem zgrabna i toleruję swoją dotychczasową figurę .

8 . Masz naj. przyjaciółkę? 

8 . Na razie nie .

9 . O czym myślisz ?

9 . O dzisiejszej zabawie choinkowej .

10 . Jesteś na diecie? 

10 . Nie , nie jestem jem co lubię . 

11 . Ulubiony film? 

11 . Titanic , Marley i ja . 


Osoby które nominuję :


A oto pytania ułożone prze ze mnie dla nominowanych osób :

1 .  Jak długo prowadzisz bloga ?
2. Czy miałaś chęci usunięcia bloga , jeśli tak ile było takich momentów ?
3 . Jak zdobyłaś taką popularność ?
4 . Ulubiony film , twoja odpowiedz może zawierać 3 typy ? 
5 . Twoja średnia szkolna ? 
6 .Ulubione 2 przedmioty oraz 2 najgorsze  ?
7 . Ulubiona potrawa świąteczna ( może być Bożonarodzeniowa i Wielkanocna ) ?
8 . Co porabiasz w wolnej chwili  ?
9 . W jakim miesiącu się urodziłaś ?
10 . Uznajesz regułę : obserwacja za obserwację ? 
11 . Używasz kosmetyków do twarzy i ciała ? 

Wieczorem pojawią się jeszcze zdjęcia z zabawy choinkowej . Więc do Zobaczenia . Pa ! Pa !




6 komentarzy:

  1. Przyjmuje nominacje.
    Jeśli chcesz ujrzec odpowiedzi to o 15 zajrzyj pod ten adres, powinny być odpowiedzi na te pytania.
    http://best-frieend.blogspot.com/p/pytania-m_5.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzikuje Ci bardzo za nominacje, aczkolwiek nie bawie sie w cos takiego ;)
    ----------------------
    create--yourself.blogspot.com Zapraszam Cie serdecznie na konkurs, który właśnie trwa na moim blogu. Do wygrania świetne koszulki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog !
    Obserwuję i licze na tosamo. ; 3
    swiatgalaxy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe pytania ;)

    U MNIE NOWY WPIS!:)
    ZAPRASZAM DO KOEMNTOWANIA I OBSERWOWANIA!

    fighting-for-a-dream.blgospot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za nominacje na pewno skorzystam ; 3
    http://world-of-ell.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki wielkie! A i pytanko: MOżna być nominowaną przez dwie osoby??? Oprócz cb nominowała mnie też inna osoba. Odpowiem na 22 pytania. A nominować mam 11? Napisz!

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥