poniedziałek, 28 stycznia 2013

Hey !

Nie lubię poniedziałków - chyba spotkaliście się z tym określeniem , albo i sami jego używacie . No ,ale na szczęście nasz ukochany poniedziałek jest już za nami , a wielkimi krokami zbliża się wtorek , który mam nadzieję będzie ciekawy . Dziś na w-f ciągle chciało mi się śmiać z byle czego , chyba dostałam napadu śmichu . Na j . polskim nauczycielka była troszkę zdenerwowana i niektórym powstawiałam 1 , na szczęście mnie nie wzięła do tablicy , ale jak pytała innych , część zdań wiedziałam więc myślę , że nie było by tak żle . A i jutro mamy z tych zdań kartkówkę np : z określenia podmiotu i orzeczenia nie jest to łatwe , ale jak poczytałam to wiele zrozumiałam i powymyślałam techniki zapamiętywania . W tym tygodniu do 01 . 01 . 13 r. dostaniemy wyniki próbnych sprawdzianów mam nadzieje , że dyrektor już je sprawdził bo już pani od j . polskiego to zrobiła a dyrektor nadal sprawdza , z drugiej strony miał cały weekend i odpowiedzi na kartce .
Dzisiaj również zaczęłam czytać książkę pod pt : ABSOLWENTKA : Jak na razie jestem na 47 stronie , ale wydaje się fajna i ciekawa a oto kilka zdjęć .

 




Teraz ... przypomniało mi się co robiliśmy na przyrodzie trochę było śmiesznie bo mieliśmy budowę owadów np : odwłok i itd . Jutro zaniosę witraż , który zrobiłam w ubiegłą środę , ponieważ mi się nudziło . Do ferii 2 tygodnie tylko lub aż mam nadzieje , że ten czas szybko minie . Ferie są fajne i potrzebne komu by się chciało uczyć i uczyć , chociaż w szkolę jest taka 1 osoba , niektórzy się domyślają . No to na dziś to już koniec .Pa ! Pa !

4 komentarze:

  1. książka zapowiada się fajnie. przeczytałam streszczenia i chyba się skuszę ... pozdrawiam ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. nie lubię poniedziałków! haha

    obserwujemy?
    pozdrawiam
    awesome-shadow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobry blog!!
    Obserwujemy?? bo ja tak
    Zapraszam http://tidziakk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny blog! ; *
    Tylko życzyć sukcesów : ))

    Jeśli masz ochotę zapraszam do mnie http://myreaality.blogspot.com/
    Dopiero zaczynam jednak mam nadzieję, że już Cię coś zainteresuje! ; *
    Z chcęcią poznam Twoją opinie :) Dziękuje i pozdrawiam.
    Zapraszam do obserwowania z przyjemnością się odwdzięcze :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz z góry dziękuje .
Zachęcam abyście podali link swojego bloga , na pewno wejdę .