piątek, 4 stycznia 2013


Hey !


Na początku chce przeprosić zwycięzców za napisanie ich bloga małymi literami , nie wiem jak to mogło się stać , po prostu próbowałam powiększyć , no i udało mi się to zrobić to znowu się zmniejszyło i tak ciągle , ale już teraz napisze normalnie a więc polecam 2 blogi 1. KLIK  i 2. KLIK , i dziękuje w wzięciu udziału w tym konkursie . Dziś skończyłam lekcje o 12 a nie jak zwykle o 13 pewnie domyślacie się czemu , ale dla tych co przeoczyli czy nie zauważyli mojej wiadomości to rozchorowała się nauczycielka od j .polskiego który mieliśmy przed ostatni , więc nam przełożyli lekcje zamiast j .a angielskiego na 5 lekcji mieliśmy na 4 . Serwując po sieci natrafiłam na fajną stronę , która jest śmieszna chodzi w niej o historie ludzi , którzy mają śmieszne wpadki . A oto ona .YAFUD. Moim zdaniem warto   wejść zawsze jeśli się nie spodoba można wyjść            .                          Zastanawiacie się po co dałam te zwierzaki i tego klauna
                         w dzisiejszym poście ? , a to dlatego , aby się milej , lepiej
                          czytało , a skopiowałam je z tej  STRONY . Okey na jutro
                           przygotuje post tematyczny ze zdjęciami , a więc . Pa ! Pa !
                     
                   

1 komentarz:

  1. Jutro post ze zdjeciami :) Ok! A przy okazji zapraszam do siebie!
    http://inmytime-lovetosmile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥