niedziela, 6 stycznia 2013

Hey !



Dzisiejszy dzień minął dosyć fajnie . Wstałam o 8 : 23 , potem na 12 : 00 do kościoła .  A na dodatek skończyłam lekturę  pod tytułem Przypadki Robinsona Kruzoe . Jeśli miałabym ją ocenić od 0  do 10 dałabym 7 , 5 usprawiedliwię się czemu więc w tej lekturze było bardzo dużo opisów roboty np . młócenia zboża , garncarstwa i innych robót codziennego użytku ,  jednym słowem trochę to przynudzało  . Dziś niespodziewanie padał gruby śnieg , ale nie było go zbyt dużo , ledwie przykrył drogę i trochę przysypał trawę . Ten tydzień dla mnie szykuję się pełen stresu niecierpliwości . Pewnie niektórzy myślą czemu  , a to z powodu sprawdzianu szóstoklasisty i zbliżającej się zabawy choinkowej , która odbędzie się w następną niedziele . Bardzo dziękuje za ponad 800 wejść i mam nadzieję , że dokonamy następnych rekordów liczby oglądalności  . Okey teraz czas na zdjęcia mnie i mojej fryzury , która uplotłam , dla tych co będą próbowali nie jest łatwa .







To ja lecę . Pa ! Pa !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥