wtorek, 15 stycznia 2013



Hey !

Dziś postanowiłam zrobić notkę tematyczną ze zdjęciami . Mam nadzieję , że się spodoba bo to będzie taki post o kosmetykach do twarzy i ciała . A więc dam wam kilka zdjęć tych produktów wraz z moją oceną .

Oceniam 10 / 10


Oceniam 8 / 10
Oceniam  9 / 10

Oceniam 10 / 10
Oceniam 9 / 10

Oceniam 10 / 10
Oceniam 10 / 10
Oceniam 9 / 10
Oceniam 10 / 10
 

Oceniam 10 / 10
Oceniam 10 / 10







 Bardzo polecam poszczególne produkty . Wiem nie są to tylko do pielęgnacji ciała , ale są też lakiery do paznokci czy zmywacz ,   mam ich mało , wiele lakierów mi się zepsuło . Okey na zakończenie notki napisze wam co u mnie . A więc nuda w szkole jak zwykle spr . z matematyki przełożony a do tego jutro kartkówka z j . angielskiego i religii  . Dobra lecę sobie powtórzyć do spr. i kartkówki .

Pa ! Pa !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥