poniedziałek, 7 stycznia 2013

Hey !



Dziś postanowiłam wstawić kilka zdjęć i polecić stronę  KLIK . Strona ta jest łatwa w obsłudze i dosyć ciekawa . Jeśli chcecie można zmieniać kolory tak jak w zdjęciach obok , zrobić ramkę czy napisać tekst . Takim sposobem mniej więcej można urozmaicić zdjęcia w ozdoby . Więc dziś polecam stronę , takie posty będą raz w tygodniu . A teraz kilka zdjęć z tej stronki . Jeszcze na zakończenie napiszę co u mnie . A więc nudy jutro chyba szykuję się spr .  z plastyki . Na dworze zimno . A  i ja w ogóle nie czuję się wypoczęta . Ta nauka jest już po prostu męcząca . Do wakacji jeszcze 172 dni  , heh ale mi pocieszenie a do ferii nie liczyłam , ale wiem , że w naszym regionie zaczynają się 11 lutego . Ponad miesiąc chodzenia do szkoły szykuje się znowu .Okey jeszcze kilka gifów .

 





 













To ja będę lecieć . Pa ! Pa !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥