poniedziałek, 10 grudnia 2012

Hey !

Nie wiem jak u was , ale u mnie jest śnieg a jak jest śnieg to pojawiają się zimowe ptaki . Jedne bardziej spotykane inne mniej . Wkleję wam kilka zdjęć z nazwami ich . Nie wiem jak wy , ale ja dokarmiam ptaki np . słoniną oraz ziarnami słonecznika. W tym roku u mnie jest bardzo dużo ptaków zimowych , które przylatują na pokarm . Jutro zrobię zdjęcia i wstawię je . A oto te zdjęcia ptaków obiecanych w dzisiejszym poście .

Jemiołuszka

Gil 

Sikorka 

Dzięcioł 
Kos

Sójka

Jemiołuszka  -   Jemiołuszka bardzo lubi owoce takie jak: jagody, porzeczki i   winogrona. W okresie zimowym zjada owoce, które ostały się na oszronionych krzewach i drzewach. Chętnie zjada również jarzębinę.

Gil - Jak dzwoniec, często większe nasiona i czasem owady . Żywi się wiosną pąkami i kwiatami na drzewach owocowych . Latem owoce i owoce jagodowe oraz inne owoce. Lubi słonecznik, owsik i siemię lniane. 

Sikorka -  Co je sikorka? Na pewno pokarm, który zawiera sporo tłuszczu na przykład: słoninę, orzechy i drobne nasiona. Sikorkę bogatkę możemy karmić też ziarnem słonecznika lub siemieniem.

Dzięcioł - Dzięcioł jada głównie owady zbierane z pięknieć w korze drzewa i ich      larwy .

Kos - Kos to ptak wszystkożerny. Zjada ślimaki, dżdżownice oraz owady, nie        pogardzi też owocami takimi jak czereśnie, truskawki czy czarna porzeczka.  Zimą Kos zjada owoce, które pozostały na różnych drzewach i krzewach takie jak: jarzębina, cis, jemioła, głóg... chętnie zagląda też do karmników.

Sójka - Sójka chętnie żywi się żołędziami, orzechami, drobnymi owocami lub 
          ziarnem.

  Jeśli zauważycie takiego ptaka i chcecie go dobrze potraktować dałam wam co on jada , może się przyda =) Mam nadzieję , że rozpoznali byście je bez podpisów . To ja już kończę . Pa ! Pa !

Który ptak wam się podoba najbardziej ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥