środa, 12 grudnia 2012

Hey !


Na sam początek chciałam polecić bloga , którego właścicielka rozwiązała dobrze rebus ( konstruowanie trójkątów o różnych bokach )  http://mad02maddie.blogspot.com/ , a więc o konkursie już wszystko .
Na pewno pamiętacie ,ponieważ macie dobrą pamięć o zdjęciach obiecanych ptaków , które dodam jutro . Dziś będzie krótki post , ale będzie na temat . Dziś w szkole ktoś bo nie wiem kto zamknął w klasie dyrektora i księdza , uu bardzo się wkurzył ja stojąca najbliżej drzwi usłyszałam w porę , że ktoś jest po drugiej stronie i przekręciłam klucz ,mimo to nic nam nie zrobił bo straszył obniżonym zachowaniem . Nie wiem czy zauważyliście , ale dzisiaj jest 12 . 12 . 2012 r. bardzo pamiętna data  . Okey na dziś to już koniec na zakończenie dam wam dla mnie najfajniejszą piosenkę świąteczną !  Pa ! Pa !






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥