piątek, 14 grudnia 2012

Hey !

Dziś na dworze jest bardzo zimno , więc nie robiłam zdjęć które miałam dodać . no ale po radze sobie bez nich . Wczoraj ponaklejałam takie nalepki świąteczne na szybę , czyli mikołaja i takie dzwoneczki . Jutro zrobię zdjęcia i wkleję je . Nie wiem czy wiecie , ale za 10 dni już święta . Na moim blogu będę odliczać dni . Zawszę wyglądam pierwszej gwiazdki a wy ? I tu czas na zdjęcia jakie ? Zaraz się dowiecie !






















Pewnie wysyłacie kartki do rodziny i czasem potrzeba  wam życzeń , więc wkleję wam 3 rodzaje ich  , któreś powinny się wam spodobać !


GDY PIERWSZĄ ,                                     NA TE ŚWIĘTA CO NADCHODZĄ ,
GWIAZDKĘ UJRZYSZ ,                            ŻYCZĘ CIEPŁA I MIŁOŚCI ,
NA NIEBIE ,                                               NIECH CIĘ LUDZIE NIE ZAWODZĄ , 
WSPOMNIJ TYCH,                                   I NIECH UŚMIECH W SERCU GOŚCI !
CO KOCHAJĄ CIEBIE ,
GDY PIERWSZA ZGAŚNIE ,                     PIĘKNA JEST RADOŚĆ  W ŚWIĘTA ,
A DRUGA ZABŁYŚNIE ,                            CIEPŁE SĄ MYŚLI  O BLISKICH  ,                       
NIECH CIĘ ANIOŁEK ,                             NIECH POKÓJ , MIŁOŚĆ I SZCZĘŚCIE ,                     
ODE MNIE UŚCIŚNIE !                             OTOCZY DZISIAJ NAS WSZYSTKICH !

To ja już się żegnam . Pa ! Pa !


2 komentarze:

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥