sobota, 22 grudnia 2012

Hey !

Wesołych ŚwiątChoinka
Dziś już nie dodawałam zdjęć bo trochę boli mnie gardło i nie chciałam iść na dwór , żeby jeszcze bardziej się doprawić , ale jutro już raczej postaram się dodać sesje z udziałem choinki , którą mam zamiar ubrać . A i jeszcze muszę cukierki powiązać więc trochę tej roboty będzie . Jutro również postaram się dodać kilka świątecznych piosenek , aby na blogu również panowała ta świąteczna atmosfera . Dziś na internecie znalazłam fajne oraz ciekawe kartki internetowe , które dodam ,  będą one po bokach , aby umilić czytanie 
Wesołych ŚwiątŚwiąteczna Atmosfera.  A to strona z , której ściągnęłam te kartki http://kartki4u.eu/44_0_boze_narodzenie_i_mikolajki.html?gclid=CKbrkq7arrQCFYdd3god-WwA5A , niektóre są zboczone , więc jeśli wejdziecie to na swoją odpowiedzialność . He ! He !

Wesołych Świąt
Słodki SzczeniakWesołych ŚwiątWesołych ŚwiątCałujące się BałwankiJelonek

Mam nadzieje , że mimo nie dodania zdjęć post nie jest ubogi tylko przyjemy do poczytania i pooglądania .
Pa ! Pa !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥