niedziela, 23 grudnia 2012

Hey !

Dziś byłam w kościele pojechałam do miasta na ostatnie  zakupy świąteczne  , a po nich ubrałam choinkę , przy której  znowu była katastrofa , ale to za chwilkę na sam początek dodam obiecane  od dwóch  dni zdjęcie .Dziś dodałam trochę tych zdjęć , ale tak to jest czasem nie ma wcale a czasem doda się ich trochę więcej. A co do katastrofy to było to tak : gdy choinka była już w pokoju ubrana mój kochany Niuniuś ją dojrzał i oczywiście się wgramolił no i zbił 2/3 szklanych bombek  , więc zostały niewielkie pustki , a czemu znowu katastrofa ? no np. dlatego , że w tamtym roku inne koty bo Niuniuśa jeszcze nie było weszły na tą choinkę 3 razy aż w końcu choinka została przywiązana do rury z tyłu   ale mimo to są zalety jakie ? Szybciej ją rozbiorę chociaż wcale tego nie lubię fajnie jest jak choinka stoi i mogło by być tak przez cały rok =)




Już jutro Święta , które uwielbiam np . dlatego , że jest wolne i jest  dużo smakołyków . Pewnie o 24 :00 pójdę na pasterkę fajnie jest tak w nocy pojechać , zawsze tak gdzieś o 22 :00 chce mi się spać , ale mimo to jestem na niej . Okey jutro na pewno będzie fajny post ( mam nadzieje ) oczywiście o Świętach .





Na dziś to już koniec . Pa ! Pa !

2 komentarze:

  1. Merry Christmas :)
    obserwuj - http://reyfair.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny blog :) Wesołych świąt :P

    Zapraszam do siebie :)
    http://roca-laand.blogspot.com/
    obserwóje i licze na to samo chodź rozumiem że możesz nie uznawać obserwacji za obserwację. :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥