piątek, 21 grudnia 2012

Hey !

Dziś była wspomniana prze ze mnie wigilia szkolna . A oto kolejność występów więc możecie zobaczyć jak to w mojej szkole jest odegrane .

1 . Występ przedszkolaków .
2. Jasełka klasy  0 , 1 , 2 , 3 ,4 ,5
3. Występy dalszych klas , w których śpiewamy kolędy po polsku , Niestety nasza klasa zrezygnowała z zaśpiewania , ale za to robiliśmy coś innego .
4. Występ klas  4, 5 , 6 ,w których śpiewamy 4 kolędy po Angielsku .
5. Czytanie pisma świętego i wspólna modlitwa .
6 .Dzielenie się opłatkiem .

Dziś miał być rzekomy koniec świata od razu w to nie wierzyłam , ale jakiś mały dreszczyk przechodził przez ciało .Do świąt zostało 3 dni to bardzo mało ale , ja uważam że już od dzisiejszego dnia zaczynają się poważne przygotowywania do tej magicznej chwili  ja np . pomagam sprzątać w domu czy coś przy potrawach .Lubie tą atmosferę świąteczną np. mam wolne w szkole od której mam powoli dosyć ciągłe wstawanie rano , lekcje chyba każdego to męczy . Dziś dowiedziałam się że 13 czy 15 stycznia jest choinka szkolna , więc bardzo się ciesze z tego powodu bo zawsze była w połowie lutego , na który czekałam zazwyczaj dłuższy czas . Sorry , ale dzisiejszy dzień obejdzie się bez zdjęć , ponieważ jest już póżno na sesje zdjęciową na dworze , a wydaje mi się ona najodpowiedniejsza . W najbliższym czasie ubieram choinkę dzień przed wigilią lub w samą wigilię , na pewno pojawią się zdjęcia jej i świątecznych ozdób na werandzie i  na choince na dworze .A to takie laleczki oraz obrazki świąteczne , morze się gdzieś przydadzą ! A tak w ogóle to bardzo dziękuje za 400 wejść jest to dla mnie bardzo ważne , że wgl. ( w ogóle ) ktoś wchodzi .
MATYLDA NA SANKACHMATYLDA NA ŁYŻWACHMATYLDA POD PARASOLKĄMATYLDA W FUTERKUMIKOŁAJ 1MIKOŁAJ 2Mikołaj 4DZWONY 1
DZIECI Z KOLĘDĄŚWIĘTA RODZINA 1MATYLDA LEPI BAŁWANAMATYLDA UBIERA CHOINKĘMATYLDA  ZWIASTUJĄCY ANIOŁMATYLDA WYGLADA MIKOŁAJABAŁWANEK 1PREZENT 1
DZWONEK 1ŚWIĄTECZNA SKARPETA 1BOMBKILIZKA Z LATARENKĄGAŁĄZKA 1MATYLDA WYGLADA MIKOŁAJA

Jutro postaram się dodać zdjęcia a na dziś to koniec . Pa ! Pa !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥